בניית אסטרטגיה שיווקית
המילה ״קמפיין״ התקשרה בעבר בעיקר לפעולה צבאית בסדר גודל גדול.
הזמנים השתנו, וכיום ״קמפיין״ משמש יותר לצרכי פרסום, שיווק ותעמולה.
יחד עם זאת, המונח טומן בחובו את הצורך הבסיסי בחשיבה ותכנון האסטרטגיה,
כאילו היה מדובר בשדה קרב אמיתי.
לכן, עוד לפני שעושים את הקו הגרפי הראשון, יש חשיבות רבה לפגישת היכרות ואיפיון עימכם, על מנת להבין לעומק את המסר/ים שאתם מבקשים להעביר, ולשמוע מאיתנו הצעות ראשוניות על הדרכים האופטימליות, לדעתנו, שישיגו את המטרות והיעדים שאתם מבקשים.
לאחר פגישה חשובה זו, נוכל לצאת ביחד לדרך ברגל ימין ובעזרת השם נעשה ונצליח.
מיתוג ועיצוב
על מנת לבלוט בים של פרסומים לפרויקטים בתחום הנדל״ן, יש צורך מיתוג נכון ועיצוב מוקפד.
תהליך זה יתחיל ראשית כל בניתוח מקיף ומעמיק של קהלי היעד, ואולי אף קהל פוטנציאלי אחר, עליו לא חשבת כלל. בחינה מדוקדקת של הסביבה הגאוגרפית של הפרויקט, ההיסטוריה והתרבות הלוקאלית ומאפיינים נוספים ומשפיעים, יאפשרו לצוות הקריאטיב והעיצוב שלנו לפתח מיתוג ייחודי ומדוייק, בניית שפה גרפית וקונספט עיצובי מתאימים ומצליחים.
קריאטיב
הצורך ב״המצאת הגלגל״ הוא לא רק סיסמה – הוא מוטו עבורנו. לשם כך, צוות הקופרייטינג שלנו עומד לשירותכם. בין אם תבחרו בפרסום גרילה, או הפקת סרטון ויראלי – מבחינת פיקס שיווק ופרסום אין גבולות (כל עוד זה בגדר החוק, כמובן). מיתוג נכון וחכם של הפרויקט כסיפור הצלחה מסחרר אל מול יתר הפרויקטים המשווקים במקביל, יעלה את הסיכויים שלכם במכירת הפרויקט באופן דרסטי. חשיבה ״מחוץ לקופסא״ אולי הפך למטבע לשון שחוק, אבל הוא עדיין רלוונטי, באם מישהו רוצה לבלוט יותר בים של מסרים שיווקיים בנאליים. תעוזה – לעשות משהו שונה, יוצא דופן – היא מילת המפתח. אנחנו מוכנים לזה. ואתם?
ניהול מדיה דיגיטלית
חלקו הדיגיטלי של הקמפיין מצריך בניית אתר ייעודי עבור הפרויקט, אבל אם האתר לא יקודם – הסיכויים לחשיפה ולהבאת לידים יהיה נמוך.
לשם כך, ניתן לבחור היום בין קידום אורגני וקידום ממומן. בין אם תבחרו באחד מהם ובין אם בשניהם (מומלץ ביותר, דרך אגב) התכנים שלכם יקפצו לראש הדירוג בתוצאות מנועי החיפוש.
צוות הקידום שלנו בעל ניסיון עשיר, יצירתי ומקצועי ביותר ספציפית בתחום זה.
באם תבחרו בקידום ממומן, דעו שבחרתם נכון וטוב. הקידום הממומן שאנחנו נעשה עבורכם ימקסם את השקעתכם ויגדיל את הסיכוי למספר אופטימלי של כניסות לאתר.
צוות הקידום שלנו יטרגט עבורכם במדויק את קהל היעד, וידאג לחשוף את התוכן שלכם ברשתות החברתיות העיקריות כגון פייסבוק, טוויטר ויוטיוב.
חלק משמעותי מאוד בתחום הקידום עליו אנחנו שמים דגש הוא רימרקטינג דינמי, כדוגמת עמודי נחיתה, בעזרתם תוכלו לשמור על קשר עם לקוחות מתלבטים.
כתבות טאבולה ואאוטבריין
כתיבת תוכן מוצלח יומלץ ויקודם ע״י חברות מובילות כטאבולה ואאוטבריין, וחושפות אתכם ליותר מ-700 מיליון גולשים ברחבי העולם.
שירותי דפוס
חלק חשוב, ועדיין רלוונטי, הוא פרסום ושיווק עם מוצרי דפוס.
כרטיסי ביקור עבור אנשי המכירות של הפרויקט, ברושורים, פרוספקטים ופליירים הם לא רק הכרחיים – הם בעלי משקל משמעותי בהצלחת הקמפיין. אין לזלזל בחשיבותם.
לקוחות המגיעים למשרדי המכירות של הפרויקט ומקבלים לידם תוכנית מכר המעוצבת בצורה מרשימה, יקבלו את הרושם שהם רוכשים נכס יוקרתי ומושקע.
גם תלי-דלת הוא דרך נפלאה ואפקטיבית לגרום לחשיפת הפרויקט, והבאת לקוחות פוטנציאלים.
ואיך אפשר בלי גימיקים פה ושם, שלא רק יעלו חיוך וישרו אוירה חיובית, הם גם יעלו את הסיכוי שהלקוח יבצע רכישה סופו של דבר. איזה גימיקים, אתם שואלים? זה כבר סוד שנשמח לגלות לכם בהמשך…