שיווק ופרסום פרויקט נדל״ני
מי שעומד בגאווה מאחורי כל זאת, הנו בני בוהדנה – איש שיווק ופרסום ותיק ומנוסה, הקשור והמקושר לעולם הנדל״ן כבר 25 שנה. ראייתו השיווקית הביאה אותו לשווק בהצלחה פרויקטים רבים עד היום, ושמו מוכר ואהוד בקרב רבים מתחום השיווק והיזמות של עולם הנדל״ן.
הבנתו הרבה, הן בתחום הדפוס והן בתחום הדיגיטל, מאפשרת לו לפקס (תרתי-משמע) את צרכי הלקוח לנקודות העיקריות והחשובות המצריכות הדגשה והבלטה, ע״מ לבנות את הקמפיין המנצח שלכם.
כל יזם, קבלן או חברת בנייה מוצאים עצמם כל פעם מחדש עומדים מול השאלות האלו, וחושבים למי לפנות – משרדי פרסום נוצצים או משרד יחסי ציבור מקושר; סטודיו בוטיק קטן ולחוץ, או חברת פרסום הפרוסה על פני תחומים רבים ולא ממוקדים.
למה שלא תעצרו רגע ותחשבו על צרכי הפרסום הספציפיים שלכם?
אם קיימת חברת פרסום המתמחה בדיוק בתחום הנדל״ן – לא הייתם פונים אליה?
אם קיימת חברה שעוסקת אקסקלוסיבית בפרסום בתחום הנדל״ן – לא תשקלו לבדוק אותה?
נעים מאוד – אנחנו פה, ממש מתחת לאף שלכם. היי
אז למה אנחנו? הו – יופי ששאלתם!
תנופת הבנייה בעשור האחרון במדינת ישראל היא אדירה, ומייצרת תחרות מאתגרת בין היזמים וחברות הבנייה הרבות על ציבור הרוכשים הפוטנציאלי. מיתוג לפרויקט נדל״ני חדש, בין אם זה בניין משותף בודד או קומפלקס מבנים שלם, מצריך חשיבה יצירתית ומחדשת, בחינת קהל היעד הספציפי בהתאם למיקום הגיאוגרפי ולאוכלוסייה המקומית, ובניית תוכנית השיווק המיטבית שתצליח למכור את הפרויקט עד לדירה האחרונה.